Modele Hondy zaprezentowane na targach EICMA 2020

dodano: 18.03.2020

Mediolan to nie tylko światowa stolica mody i miasto kojarzone z dwoma popularnymi klubami piłkarskimi. To także miejsce, gdzie corocznie odbywają się jedne z najważniejszych i największych targów motocyklowych na świecie - EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori). Na początku listopada 2019 roku najwięksi światowi producenci zaprezentowali swoje najnowsze modele na nadchodzący sezon. Swoje propozycje przedstawiła również Honda, jeden z najbardziej znanych producentów motocykli na świecie.

 

Honda CB1000R

Na targach nie mogło oczywiście zabraknąć flagowego modelu Hondy, czyli popularnej CB1000R. Model ten od dwóch lat nieprzerwanie inspiruje użytkowników do wprowadzania indywidualnych modernizacji i ulepszeń i można powiedzieć, że został do tego wręcz stworzony. Model na 2020 r. wprowadza kilka kosmetycznych zmian takich jak czarne zaciski hamulcowe, matową osłonę reflektora czy kolor tylnej sprężyny. Osiągi motocykla pozostały bez zmian.

 

Honda CBR1000RR-R Fireblade

W ofercie Hondy nie mogło także zabraknąć modelu Fireblade, który od 28 lat rozpala serca fanów motoryzacji. Najnowszy motocykl Honda Fireblade zaprezentowany na targach EICMA otrzymał najmocniejszy czterocylindrowy silnik, jaki Honda kiedykolwiek wyprodukowała. Otrzymujemy dzięki temu 160 kW mocy przy 14500 obr/min. Jeśli dodamy do tego wagę motocykla ledwie przekraczającą 200kg, to otrzymamy prawdziwą bestię dającą niebywałą przyjemność z jazdy.

 

Honda SH125i

Skuter Honda SH125i to właściwie nowy model w ofercie Hondy. Sama nazwa nawiązuje do bogatej historii skuterów, która rozpoczęła się w 1984 r. serią SH50. Łącznie sprzedano ponad milion egzemplarzy skuterów SH. Model zaprezentowany na targach EICMA wyposażony został w nowoczesne nadwozie oraz wydajny silnik. Zastosowane rozwiązania pozwalają osiągnąć jeszcze większą moc przy zmniejszeniu emisji spalin.

Inne ciekawe modele Hondy zaprezentowane na targach to chociażby Honda CRF1100L Africa Twin czy Honda CMX500 Rebel. W obu przypadkach zastosowano nowe rozwiązania konstrukcyjne poprawiające ergonomię jazdy oraz nieco odświeżono wygląd. W miarę możliwości poprawiono także osiągi silników.