Serwis blacharsko - lakierniczy

O Centrum Napraw Karoserii


Zakład jest jednym z nowocześniejszych tego typu obiektów w Polsce.
Połączenie wysoko wykwalifikowanej kadry pracowniczej, nowoczesnej technologii napraw i funkcjonalności budynku pozwala nam wykonywać nasze usługi solidnie i terminowo.
Cieszymy się więc dobrą opinią i zaufaniem klientów indywidualnych i firm.
Lakiernia spełnia wymogi Ochrony Środowiska, natomiast blacharnia wyposażona jest we wszystkie najnowocześniejsze urządzenia niezbędne do przeprowadzenia nawet najtrudniejszych napraw, w tym urządzenie elektroniczne do pomiaru punktów bazowych nadwozia.

 

Oferujemy:


• naprawy samochodów i motocykli
• naprawy samochodów innych marek
• preferujemy ponad wszystko naprawy na częściach oryginalnych
• bezgotówkowe rozliczenia szkód z wieloma Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
• zgłaszanie szkód bezpośrednio w naszym serwisie (po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie)
• pomoc w wypełnieniu dokumentacji szkodowej
• cyfrowa dokumentacja zdjęciowa
• krótkie terminy Napraw
• naprawy elementów plastikowych
• obsługę flot samochodowych
• drobne stłuczki naprawiamy od 24 do 72 godzin
• pomoc drogowa - całodobowe przyjmowanie aut po kolizji


Zapewniamy:


• lakierowanie w kabinie bezpyłowej firmy SAICO
• stanowisko przygotowawcze firmy SAICO
• komputerowe dobieranie koloru - lakiery wodne firmy PPG
• diagnostyka zawieszenia z elektronicznym pomiarem firmy Beisbarth
• naprawy nadwozi na ramach firmy Celette
• samochody zastępcze na czas naprawy odpłatnie
• miłą i fachową obsługę
• załatwienie wszelkich formalności w jednym miejscu

 

 
 

 

 

KONTAKT DO SERWISU BLACHARSKO - LAKIERNICZEGO

Honda AutoWitolin
ul. Witolińska 12
04-186 Warszawa

tel: +48 22 610 26 84 wew.5
e-mail:  karoseria@autowitolin.pl

 

 

Likwidacja Szkód

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, rozpoczęliśmy współpracę z największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi:


• PZU
• ALLIANZ
• ERGO HESTIA
• BENEFIA, GOTHAER, UNIQA, GENERALI
• COMPENSA
• współpraca z AVIVA

 
Ciągle dążymy do poszerzenia naszej oferty współpracy.


Wszystko w jednym miejscu ! - Dbając o cenny czas naszych klientów, proponujemy załatwienie wszelkich formalności w naszym Centrum bez zbędnych wizyt w Oddziałach Towarzystw Ubezpieczeniowych.

Z wieloma innymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi współpracujemy w systemie bezgotówkowym.

 

OD CZEGO ZACZĄĆ?:


1.  Kontakt z nami.

Bez względu na rodzaj szkody, klient powinien skontaktować się z naszym warsztatem następnego dnia roboczego po wystąpieniu zdarzenia, w celu poznania procedury likwidacji szkody, tak aby warsztat mógł szybko i sprawnie przystąpić do jej realizacji.


2. Dostarczenie auta:

• jeżeli jesteś winiem kolizji, obowiązkiem Twoim jest wezwanie Assistance - telefony alarmowe znajdują się na dowodzie ubezpieczenia
• jeżeli jesteś poszkodowany, korzystasz z Assistanc sprawcy, ewentualnie nasz holownik pomoże w dostarczeniu pojazdu do nas

kontakt do holownika: 502 222 002, 601 301 446


 

3. Niezbędne dokumenty 

poniżej podajemy krótki opis jakie dokumenty powinieneś mieć podczas zgłoszenia szkody:

Likwidacja szkody z polisy AC: Likwidacja z polisy OC sprawcy

Oryginał

  • dowodu rejestracyjnego
  • dowodu osobistego
  • prawa jazdy
  • polisy AC + wniosku do polisy
  • KRS - jeżeli firma posiada
  • historia bezszkodowej jazdy - Towarzystwo Ubezpieczeniowemoże zażądać udokumentowania w późniejszym procesie likwidacji szkody
  • zgoda z leasingu - w przypadku aut firmowych leasingowychzgoda z banku - w przypadku osób fizycznych po części kredytowanych
Oryginał
  • dowodu rejestracyjnego
  • dowodu osobistego
  • prawa jazdy
  • polisy OC poszkodowanego
  • KRS - jeżeli firma posiada
  • zgoda z leasingu - w przypadku aut firmowych leasingowych
  • oświadczenie z miejsca zdarzenia
  • notatka policyjna

Naprawa prywatna 
• wizyta w warsztacie celem wyceny powstałej naprawy
• umówienie się na naprawę

Kontakt w sprawie napraw: 

Centrum Napraw Karoserii - Honda AutoWitolin
ul. Witolińska 12
04-186 Warszawa

tel: +48 22 610 26 84 wew.5
e-mail: karoseria@autowitolin.pl


 

 

Auto zastępcze

Na czas naprawy, na życzenie klienta udostępniamy samochód zastępczy, należy jednak odpowiednio wcześniej zgłosić zapotrzebowanie i zarezerwować je w umówionym terminie.